Drinks International zveřejnilo roční report pro rok 2019

Na začátku roku 2019 nám Drinks International připravil report nejvíce prodávaných a také nejvíce „trendy“ (na popularitě rostoucích) alkoholických nápojů. Nás samozřejmě zajímá hlavně rum, tato kategorie je poměrně kontroverzní a názory na tento žebříček se různí.

Ian Burrell (globální rumový ambasador) je třeba zklamaný ze zařazení spiced rumů, například Sailor Jerry, do jedné kategorie s klasickými rumy, ale naopak s radostí poukazuje na rostoucí tendence značek jako je Clément, Foursquare nebo Clairin.

Richard Seale je překvapen, jeho Foursquare rum disillery se poprvé objevila v žebříčku „trending“ značek, dokonce přeskočili i samotnou Zacapu.  

Já osobně vidím tři důležité informace v tomto reportu:

  1. Bacardi a Havana Club si drží asi neohrozitelné pozice v prodejnosti na prvním, respektive na druhém místě. Nedokážu si představit, že by tuto dvojku mohl někdo sesadit.
  2. Plantation Rum se dostal na třetí místo v prodeji, přeskočil Zacapu a Diplomático. Dle mého názoru je to asi největší překvapení a gratuluji panu Gabrielovi, že to dokázal. Já jsem věřil v potenciál Plantationu, ale třetí pozici bych si tipoval tak za 5 let. Tento úspěch logicky doplňuje i první místo v nejvíce rostoucích rumových značkách.
  3. Foursquare je šestá nejvíce rostoucí rumová značka, neuvěřitelné, asi musíme uznat všechnu tu dobrou práci, kterou Richard Seale pro svoji firmu, a obecně pro rum odvedl. Zde je kýžené ovoce.

Write a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

%d blogerům se to líbí: